Trate 170-174 - zobrazeno 10 z 20
|1-10| |11-20|
ŽSR ukončili vyšetrovanie nehody na železničnom priecestí v Polomke
Bratislava 30. marca (ŽSR) - Železnice Slovenskej republiky ukončili dňa 24. marca 2009 vyšetrovanie nehody na železničnom priecestí v Polomke. Podľa záverov vyšetrovateľov Odboru bezpečnosti a inšpekcie Generálneho riaditeľstva ŽSR nehodu nezavinili ani neovplyvnili zamestnanci, prípadne zariadenia ŽSR alebo dopravcu. Nehodu zapríčinilo cestné vozidlo so zavinením cudzou osobou. Miera zavinenia tejto osoby je predmetom vyšetrovania Úradu justičnej a kriminálnej polície Krajského riaditeľstva PZ SR v Banskej Bystrici.
Oprava cestného dreveného nadjazdu v Prakovciach
Minule som v televízii videl reportáž z Prakoviec, kde prebieha rekonštrukcia cestného nadjazdu nad železničnou traťou 173 z Červenej Skaly do Margecian. Keďže som išiel zhodou okolností tadiaľ, a dokonca som cez rekonštruovaný most prechádzal, zastavil som sa na chvíľu, aby som prebiehajúcu rekonštrukciu zachytil objektívom.
Z dôvodu zosuvu pôdy je na trati 173 Červená Skala - Margecany prerušená železničná doprava
BRATISLAVA 6. marca 2008 (ZSSK) - Včera, 5. marca 2008 o 15.50 h sa zosunula pôda medzi železničnými stanicami Nálepkovom a Hnilcom. Tento zosuv poškodil aj železničnú trať, cestujúci preto musia počítať s obmedzeniami pri ceste vlakom. Železničná spoločnosť Slovensko, a. s. (ZSSK) v tomto úseku pre cestujúcich zabezpečuje náhradnú autobusovú dopravu (NAD). Dňa 7. marca 2008 bola železničná doprava obnovená v plnom rozsahu.
Železničná trať z Pohronskej Polhory do Tisovca je národnou kultúrnou pamiatkou
Minulý týždeň priniesla Tlačová agentúra Slovenskej republiky informáciu o tom, že Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky vyhlásilo železničnú trať z Pohronskej Polhory do Tisovca za národnú kultúrnu pamiatku. Národnou kultúrnou pamiatkou je napr. známa Kysucko-oravská lesná úvraťová železnica vo Vychylovke, ale tiež množstvo ďalších železničných objektov.
Z archívu: Spomienka na hradlo Kremenisko
Keď sa povie hradlo Kremenisko, väčšine sa v pamäti hneď vybavia mechanické návestidlá, medzi ktorými leží 37 metrov kratučký tunel Turček. Pripomeňme si touto spomienkovou fotoreportážou stav, aký bol v Turčeku nie tak dávno. Dnes by sme mechanické návestidlá a závory už na tomto mieste nenašli, pretože hradlo Kremenisko bolo zrušené.
Trať 170: Vrútky - Banská Bystrica - Zvolen os.st
Čiastočne elektrifikovaná a čiastočne dvojkoľajná železničná trať 170:
Vrútky - Čremošné - Banská Bystrica - Zvolen os.st.
Trať 171: Zvolen os.st - Hronská Dúbrava - Kremnica - Horná Štubňa - Diviaky
Čiastočne elektrifikovaná a čiastočne dvojkoľajná železničná trať 171:
Zvolen os.st. - Hronská Dúbrava - Kremnica - Horná Štubňa - Diviaky
Trať 172: Banská Bystrica - Brezno - Červená Skala
Jednokoľajná neelektrifikovaná železničná trať 172:
Banská Bystrica - Brezno - Červená Skala
Trať 173: Červená Skala - Telgárt - Nálepkovo - Margecany
Neelektrifikovaná jednokoľajná železničná trať 173:
Červená Skala - Telgárt - Nálepkovo – Mníšek nad Hnilcom - Margecany
Trať 174: Brezno - Tisovec - Rimavská Sobota - Jesenské
Miestna neelektrifikovaná jednokoľajná železničná trať 174:
Brezno - Tisovec - Rimavská Sobota - Jesenské
Home